مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-20اقتصادي

معاون استاندار همدان اعلام کرد: کاهش 30 درصدی انتقال کرونا در دورهمی ها


معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان اعلام کرد: مردم استان همدان در پرهیز از دورهمی ها نقش خوبی ایفا کردند به طوریکه طی دو هفته اخیر انتقال ویروس در دورهمی ها از 65 درصد به 35 درصد کاهش پیدا کرده است اما کماکان باید مراقب باشیم.

- معاون استاندار همدان اعلام کرد: کاهش 30 درصدی انتقال کرونا در دورهمی ها ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان اعلام کرد: مردم استان همدان در پرهیز از دورهمی ها نقش خوبی ایفا کردند به طوریکه طی دو هفته اخیر انتقال ویروس در دورهمی ها از 65 درصد به 35 درصد کاهش پیدا کرده است اما کماکان باید مراقب باشیم.

مصطفی آزادبخت شنبه 2 اسفندماه در جلسه استانی ستاد مدیریت کروناویروس همدان، اظهار کرد: در اجتماعات با مشکل مواجه هستیم و از مردم خواستاریم به کسانی که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند تذکر دهند.

وی با بیان اینکه شایعات تعطیلی بازار صحت ندارد اما انتظار داریم اصناف و بازاری ها پروتکل ها را خیلی جدی رعایت کنند، خاطرنشان کرد: امسال آیین معنوی اعتکاف را نخواهیم داشت و از مردم استان که همواره پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند درخواست داریم در این حوزه به ما کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته اطلاع رسانی ستاد کروناویروس استان همدان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان در پایان اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار همدان اعلام کرد: کاهش 30 درصدی انتقال کرونا در دورهمی ها

معاون استاندار همدان اعلام کرد: کاهش 30 درصدی انتقال کرونا در دورهمی ها