مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 04:152021-02-20سياسي

پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند


رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور، خواستار حمایت از حقوق پزشکان جوان کشور شد و گفت: پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مصطفی معین، در چهل و هفتمین جلسه شورای عالی نظام پزشکی کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز نزدیک است و کشور در آستانه موج چهارم کرونا قرار دارد، امیدواریم که شکل جهش یافته و جدید این ویروس از سوی مسئولان و مردم بیش از پیش جدی قلمداد شده و سیاست های قاطع و با ثباتی در جهت پیشگیری، کنترل و مهار آن اتخاذ شود.

وی، موضوع سلامت آحاد جامعه را مهم عنوان کرد و گفت: باید از سلامت و امنیت بهداشتی مردم دفاع کنیم و با توجه به هشدارهای مسئولان وزارت بهداشت و قرمز یا نارنجی اعلام شدن نقاطی از کشور به وسیله ویروس جدید، ضرورت شفاف سازی در خصوص واکسیناسیون کرونا بیش از پیش احساس می شود.

به ریاست کل سازمان هم پیشنهاد می کنم درباره اقدامات انجام گرفته در مورد واکسیناسیون کادر درمانی فداکار کشور که در چرخه دیوانسالاری دولتی بدون پاسخ مانده است، جهت استحضار جامعه پزشکی کشور شفاف سازی و روشنگری کنند.

معین در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های ریاست کل سازمان نظام پزشکی ایران در خصوص رایزنی برای ورود واکسن کرونا و ایمن سازی کادر درمان بخش خصوصی، افزود: علاوه بر واکسیناسیون کاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند

پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند