مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 03:152021-02-19پزشكي

پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند


رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور، خواستار حمایت از حقوق پزشکان جوان کشور شد و گفت: پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ایمن سازی کادر درمان بخش خصوصی، افزود: علاوه بر واکسیناسیون کادر درمان، موضوع تعرفه های سال 1400 و رفع تبعیض در این زمینه نسبت به سایر گروه های اجتماعی و نیز در داخل خانواده جامعه پزشکی و همچنین بازگرداندن اختیار قانونی تعرفه گذاری به سازمان نظام پزشکی از جمله مباحث مهمی است که باید توجه ویژه به آن داشت.

رفع تبعیض بین جامعه پزشکی و سایر مشاغل و حل و فصل آن در درون جامعه پزشکی از معضلاتی است که اگر رفع نشود زمینه ساز بی انگیزگی و کاهش کیفیت خدمات، فرسودگی کادرهای پزشکی و یا مهاجرت نخبگان علمی کشور خواهد شد.

رییس شورای عالی نظام پزشکی با تاکید بر نقش پزشکان جوان در آینده نظام سلامت، اظهار کرد: باید به طور جدی از حقوق پزشکان جوان دفاع کنیم زیرا سرمایه های ملی این مرز و بوم هستند اما با مشکلات متعددی در بیمارستان ها و کشیک های خود مواجه هستند.

وی با بیان اینکه اگر پزشکان ما بخواهند تا سن 40 سالگی برای ادامه تحصیل خود در مقاطع مختلف آموزشی طرح های خارج از مرکز بروند و از حداقل امکانات معیشتی هم برخوردار نباشند، آینده روشن و مطلوبی را برای نظام سلامت پیش بینی نمی کنم، خاطرنشان کرد: پزشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند

پزشکان جوان کشور در بیمارستان ها استثمار می شوند