مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 21:302021-02-19سياسي

احداث تونل «اسپژ» مطالبه 50 ساله مردم/ پل های سیل زده تکمیل نشد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت احداث تونل «اسپژ» به عنوان مطالبه 50 ساله مردم، گفت: متاسفانه هنوز پل های تخریب شده در جریان سیلاب تکمیل نشده اند.

- خرم آباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت احداث تونل اسپژ به عنوان مطالبه 50 ساله مردم، گفت: متاسفانه هنوز پل های تخریب شده در جریان سیلاب تکمیل نشده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی ابراهیمی در سخنانی با انتقاد از وضعیت راههای شهرستان های دلفان و سلسله، اظهار داشت: در جریان سیلاب 98، پل کاکارضا تخریب شد، به دنبال تخریب این پل و یک طرفه شدن جاده 12 نفر فوت و 124 نفر در جریان وقوع تصادفات زخمی شدند.

بی توجهی مسئولان به وضعیت پل کاکارضا وی، ادامه داد: با این وجود، صدای هیچ مسئولی بلند نشد که چرا در یک منطقه این قضیه اتفاق افتاده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته، حدود 9 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار اخذ کردیم.

احداث تونل اسپژ مطالبه 50 ساله مردم نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به تونل اسپژ اشاره کرد و گفت: احداث این تونل مطالبه 50 ساله مردم شهرستان سلسله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث تونل «اسپژ» مطالبه 50 ساله مردم/ پل های سیل زده تکمیل نشد

احداث تونل «اسپژ» مطالبه 50 ساله مردم/ پل های سیل زده تکمیل نشد