مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-19سياسي

ضربه های اثرگذار دشمنان به اسلام از جهالت است


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر دانش افزایی و ارتقاء عقلانیت در بین امت اسلامی، گفت: در طول تاریخ ضربه های اثرگذار دشمنان به اسلام از جهالت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری ظهر امروز در نشست خبری که در سالن امید استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای پیگیری اهداف این مجمع در استان هایی که از جمعیت اهل تسنن برخوردار هستند، اولین سفر استانی به کرمانشاه صورت گرفت.

وی با اشاره به اهداف این سفر، افزود: اولین هدف دیدار با علمای اهل سنت و شیعه استان کرمانشاه و ابلاغ پیام وحدت ایران اسلامی بود و خوشبختانه دیدیم که فهم عمیقی در بین علمای اهل تسنن و تشیع این استان نسبت به مفهوم امت واحده و وحدت جهان اسلام وجود دارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: این مجمع برای توسعه و گسترش ارتباطات بین جهان اسلام و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر وحدت بین مسلمانان در سراسر دنیا تأسیس شده است.

شهریاری با تاکید بر اینکه دستیابی به توفیقات و مخابره پیام وحدت و دوستی جمهوری اسلامی با کشورها، مذاهب و ادیان مختلف در سراسر جهان نیازمند نمایش توفیقات در عرصه وحدت داخلی است، تصریح کرد: دشمنان اسلام طی 42 سال عمر انقلاب اسلامی در ایران تلاش های فراوانی برای ایجاد تنش و ترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه های اثرگذار دشمنان به اسلام از جهالت است

ضربه های اثرگذار دشمنان به اسلام از جهالت است