مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-19سياسي

آلبلاغ پیش کش، به امنیت اسفراین برسید


به دلیل بی موالاتی و بی تدبیری بعضی از مسئولین موضوع آلبلاغ اسفراین که باعث کشته شدن چندین نفر، درگیری های مختلف شده، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمیعاگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به و شجاعت است که در سیره سیاسی خویش با اجرای عدالت و خرد ورزی الگویی شایسته ای از حکومت داری در اسلام را به تصویر کشید و آینه تمام نمای صفات حق در میان پیروانش شد.

امام جمعه اسفراین در ادامه گفت: دشمن سال هاست که در کشور ما تلاش می کند تا در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نفوذ کند تا با نفوذ خود در جریانات تصمیم ساز و تصمیم گیر باشد .

 وی گفت: از مصادیق نفوذ این است که افرادی خواسته یا ناخواسته در داخل از نظر فکری، فرهنگی و سیاسی با دشمنان هم اندیش شوند و تبدیل به مهره دشمن گردند.

  حجت الاسلام محمدیان افزود: دشمن تلاش می کند تا در نفوذ اقتصادی آدم هایی را وارد کند تا آورد های ایرانی و تولیدات ایرانی را سرکوب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبلاغ پیش کش، به امنیت اسفراین برسید

آلبلاغ پیش کش، به امنیت اسفراین برسید