مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-19اقتصادي

اشتغال 1480 نفر با احیای شرکت های ورشکسته


رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران ضمن تشریح اقدامات انجام شده از سوی این اداره جهت حمایت از تولید گفت: در سال جاری در شرکت ها و کارخانه های ورشکسته که پرونده های آن ها در این اداره جاری است 1480 نفر نیروی کار جدید با احیاء این شرکت ها به چرخه اشتغال و تولید اضافه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، بابک ترکی، رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران ضمن تبیین نقش پر اهمیت این اداره در مقطع خاص تحریم های ظالمانه برشمرد و افزود: مهمترین اقدام سال جاری، صدور بخشنامه خطاب به کلیه مدیران اجرایی شرکت های ورشکسته و بهره برداران بود که در آن عنوان شده تحت هیچ شرایطی حق تعدیل نیروی انسانی شاغل در واحد های تولیدی را ندارند و در صورت به کارگیری نیرو های جدید با ارائه مدارک مثبته از قبیل لیست پرداخت حق بیمه از حمایت های حقوقی و قضایی دادگستری تهران بهره مند خواهند شد.

رییس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران اظهار امیدواری کرد: با تشکیل دادگاه های تجاری و آغاز فعالیت آنان برخی از مشکلات این اداره از جمله انتشار آگهی های قضایی در روزنامه های کثیرالانتشار برطرف خواهد شد.

ترکی به تحولات جدید اشاره و تاکید کرد: سیاست قبلی اداره تصفیه فروش شرکت ها بود که در دوران تحول قوه قضاییه، این سیاست از تصفیه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 1480 نفر با احیای شرکت های ورشکسته

اشتغال 1480 نفر با احیای شرکت های ورشکسته