مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 21:552021-02-18ورزشي

آذرنیا: سال نو، ایام گذر از بحران ها است


سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی گفت: در سال جدید برای هموار شدن راه موفقیت تلاش خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسن آذرنیا با تبریک عید نوروز و  سال نو اظهار داشت: سال 98 با تمامی ایام و اتفاقات تلخ و خوشی که داشت به پایان رسید و بار دیگر در آستانه بهار قرار گرفتیم و این امر نشانه ای برای از نو ساختن است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به درگیر شدن کشور مان با بیماری کرونا در ایام پایانی سال 98 و همچنین روزهای آغازین بهار، خاطر نشان کرد: به هر حال این اتفاق ناخوشایند مهمان ناخوانده عیدمان شده بایست به هر ترتیب ممکن و با رعایت اصول و توصیه ها، آن بدرقه کنیم.

  آذرنیا در ادامه اضافه کرد: من هم به نوبه خودم از عموم مردم کشور مان تقاضا دارم که امسال در ایام نوروز حدالامکان از رفت و آمد خودداری کنند تا بحمدالله زنجیره انتقال این ویروس شکسته شود و پس از گذر از این بحران انشالله همه باهم جشن بگیریم.

وس همچنین با اشاره به رویکرد باشگاه ماشین سازی در سال آینده بیان داشت: سال 98 مشکلات و سختی های بسیاری را پشت سر گذاشتیم که جا دارد ضمن تقدیر و تشکر از  حمایت و پشتیبانی مالک باشگاه و تدابیر اعضای هیات مدیره و تلاش های مجموعه باشگاه ضمن سر و سامان دادن به امور و حل مشکلات، در سال گذشته و تداوم این حمایته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرنیا: سال نو، ایام گذر از بحران ها است

آذرنیا: سال نو، ایام گذر از بحران ها است