مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 19:152021-02-18حوادث

برف، برق 74 روستا در ملایر را قطع کرد


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به خسارات سنگین برف در ملایر از قطع برق 74 روستا  خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در همدان قدرت الله ولدی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برق 74 روستای شهرستان از شب گذشته با بارش سنگین برف دچار قطعی و یا افت ولتاژ شد، اظهار کرد: برق 46 روستا با حضور و اقدام ماموران امدادی وصل و تلاش برای رفع مشکل 28 روستای باقیمانده همچنان ادامه دارد.

وی گفت: از این تعداد 18 روستا در بخش مرکزی دچار قطعی و افت ولتاژ برق شدند که در حال حاضر مشکل تمام روستاهای این بخش برطرف شده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه بارش سنگین برف شبکه برق رسانی 10 روستا در بخش جوکار و 10 روستا در بخش سامن را نیز مختل کرده، افزود:  مشکل قطع برق سه روستا در بخش جوکار و پنج روستا در بخش سامن رفع شده و ماموران در حال تلاش برای حل مشکل مابقی روستاها هستند.

وی بیان کرد: بارش سنگین برف موجب قطع برق  36 روستای در بخش زرند شهرستان ملایر شد که تاکنون مشکل 20 روستا رفع و شبکه روشنایی برق دراین مناطق برقرار شده است.

ولدی ادامه داد: همچنین راه ارتباطی 25 روستای ملایر نیز به دنبال بارش سنگین برف مسدود شده که با تلاش ماموران راهداران راه ارتباطی 21 روستا باز شده و تلاش برای بازگشایی جاده چهار روستای دیگر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف، برق 74 روستا در ملایر را قطع کرد

برف، برق 74 روستا در ملایر را قطع کرد