مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-18اقتصادي

امضای قرارداد 85 پروژه تاسیسات آب شیرین کن با بخش خصوصی


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در حال حاضر، قراردادهای 85 پروژه تاسیسات آب شیرین کن شامل 24 پروژه در حال ساخت و 61 پروژه در حال بهره برداری با ظرفیت 177 میلیون متر مکعب در سال با حجم سرمایه گذاری 17 هزار و 500 میلیارد ریال (در زمان عقد قرارداد) با سرمایه .

- معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در حال حاضر، قراردادهای 85 پروژه تاسیسات آب شیرین کن شامل 24 پروژه در حال ساخت و 61 پروژه در حال بهره برداری با ظرفیت 177 میلیون متر مکعب در سال با حجم سرمایه گذاری 17 هزار و 500 میلیارد ریال (در زمان عقد قرارداد) با سرمایه گذاران بخش خصوصی منعقد شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت نیرو، قاسم تقی زاده خامسی امروز در کنفرانس سه روزه بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب اظهار کرد: بیش از 90 درصد قراردادهای منعقد شده در استان های حاشیه خلیج فارس و دریای عمان هستند که نشان دهنده فرصت های توسعه نمک زدایی در این منطقه است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید، 54 واحد از کل 85 واحد آب شیرین کن ذکر شده، در دست احداث و بهره برداری است که نشان دهنده توجه دولت دوازدهم به توسعه ظرفیت های استحصال و نمک زدایی آب دریاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد 85 پروژه تاسیسات آب شیرین کن با بخش خصوصی

امضای قرارداد 85 پروژه تاسیسات آب شیرین کن با بخش خصوصی