مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 18:002021-02-17سياسي

پیش بینی تحقق بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال 1400


شهردار کرمان با دفاع از بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال 1400 توافق اعضای شورای اسلامی شهر کرمان مبنی بر تصویب بودجه سال آینده را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمهران عالم زاده، در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر علیه السلام، در تشریح پروژه ها و برنامه های شهرداری کرمان، از اجرای تقاطع شرف آباد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: مراحل این پروژه به خوبی طی شده و امیدورایم کلنگ جرای این پروژه در اسفندماه به زمین زده شود.

وی همچنین به کلنگ زنی مدرسه 24 کلاسه شهید مجید علی احمدی ، در محله سرآسیاب کرمان و مشارکت شهرداری در این امر خیرخواهانه اشاره کرد و افزود: کمک شهرداری در قالب مشارکت در هزینه صدور پروانه ساختمانی و واگذاری قدرالسهم زمین، به طور مسلم در افزایش ظرفیت فضاهای آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

شهردار کرمان اقدام مهم دیگر را برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان اعلام و خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور معاون زیر کشور و استاندار کرمان، کار خود را آغاز کرد که امیدواریم به برندی جهانی برای شهرداری و شهر کرمان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تحقق بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال 1400

پیش بینی تحقق بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال 1400