مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 17:302021-02-17حوادث

تیراندازی و سلاح سرد در معدن آلبلاغ 7 مصدوم برجای گذاشت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: تیراندازی و زد و خورد با سلاح سرد( چوب) هفت مصدوم در معدن آلبلاغ اسفراین برجای گذاشت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: تیراندازی و زد و خورد با سلاح سرد( چوب) هفت مصدوم در معدن آلبلاغ اسفراین برجای گذاشت.

ابوالفضل محبان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 15:15 دقیقه امروز گزارش زخمی شدن هفت نفر از برداشت کنندگان غیرمجاز مواد معدنی از معدن آلبلاغ اسفراین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مخابره شد.

وی افزود: بلافاصله بالگرد جمعیت هلال احمر استان و چهار تیم عملیاتی برای پوشش این حادثه به معدن آلبلاغ اسفراین اعزام شدند.

محبان با بیان اینکه بالگرد جمعیت هلال احمر به علت شرایط جوی نامناسب و وزش باد شدید 15 دقیقه پس از پرواز، از ادامه عملیات بازماند، تصریح کرد: دو تیم عملیات کوهستان و واکنش سریع از امدادگران جمعیت هلال احمر اسفراین و دو تیم پشتیبان از مرکز استان در صحنه حادثه حاضر شده و به بررسی شرایط مصدومان پرداختند.

وی تصریح کرد: بر اثر تیراندازی با سلاح گرم چهار نفر زخمی شدند و این افراد به صورت زمینی به بیمارستان اسفراین انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی و سلاح سرد در معدن آلبلاغ 7 مصدوم برجای گذاشت

تیراندازی و سلاح سرد در معدن آلبلاغ 7 مصدوم برجای گذاشت