مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:452021-02-16بين الملل

روسیه بیش از 580 بمب عمل نکرده آمریکا در لائوس را خنثی کرد


شماری از متخصصان نظامی ارتش روسیه در جریان یک عملیات بیش از 580 بمب خوشه ای عمل نکرده آمریکا در لائوس را خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه سه شنبه اعلام کرد متخخصان خنثی سازی بمب و مین این کشور بیش از 580 شی انفجاری عمل نکرده آمریکا در جریان حمله هوایی به لائوس در دهه 60 میلادی را در جریان یک عملیات خنثی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نیروهای مرکز ضد مین نیروهای مسلح روسیه در جریان عملیات پاکسازی مین در منطقه فرودگاه تونگ های هین در استان شیانگ خوانگ در جمهوری دموکراتیک لائوس بیش از 580 شی انفجاری کشف کردند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، اشیا انفجاری کشف شده توسط مین روب های روسی از انواع بمب های خوشه ای ساخت آمریکا و همچنین انواع توپ جنگی با کالیبرهای مختلف است.

این وزارتخانه افزود که پرسنل این ماموریت مجهز به تجهیزات پیشرفته حفاظتی وابزارهایی برای شناسایی وسایل منفجره هستند و متخصصان روسی از ابزارهای پیشرفته برای جستجو، کشف و ردیابی مین استفاده می کنند.

طبق تصمیم ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، تیمی متشکل از 32 مهندس رزمی از مرکز بین المللی ضد مین نیروهای مسلح روسیه برای کمک به مین زدایی به لائوس اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه بیش از 580 بمب عمل نکرده آمریکا در لائوس را خنثی کرد

روسیه بیش از 580 بمب عمل نکرده آمریکا در لائوس را خنثی کرد