مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:452021-02-16ورزشي

اجرای طرح «یاری گران زندگی» در 13 محله مشهد


طرح « یاری گران زندگی» با هدف کنترل و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد به مواد مخدر به صورت پایلوت در 13 محله با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پایلوت در 13 محله اجرا شود، افزود: شوراهای اجتماعی محلات به عنوان بازوان قدرتمند و اجرایی در این طرح حضور دارند و از ظرفیت این نهاد اجتماعی در راستای جلوگیری از هدررفتن نیروی جوان و سرمایه های اجتماعی به وسیله مواد مخدر، بهره مند می شویم.

مبارزه با اعتیاد با رویکرد محله محور در ادامه دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این راستا، بیان کرد: مدل اجرایی جدید محله محوری مطابق طرح جامع مبارزه با مواد مخدر با محوریت محلات پایلوت این طرح را اجرا می کند، شاهد تغییرات عمیقی باشیم و در آینده نزدیک، طرح یاری گران زندگی به کل شهر و استان تعمیم داده می شود و علاوه بر آن نیز در روستاها، برنامه مجزایی در این راستا اجرا می شود.

صالحی ضمن تشریح مراحل این طرح گفت: در مرحله اول، اقدامات پیشگیرانه با بهره از اقدامات آموزشی و توانمندسازی محقق می شود و توجه ویژه به بحث فراغت و تفریحات محلی که شامل برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی می شود از الزامات این گام خواهد بود، در مرحله درمان که دومین گام اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «یاری گران زندگی» در 13 محله مشهد

اجرای طرح «یاری گران زندگی» در 13 محله مشهد