مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-16ورزشي

زمان جدید مقدماتی جام جهانی در آسیا؛ میزبانی از ایران سلب شد؟


همانطور که تابناک چند روز پیش طی گزارشی از سلب میزبانی ایران در سه بازی دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 به بهانه خطر ویروس کرونا خبر داده بود، حالا به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است و مصاحبه فرمالیته سخنگوی فدراسیون هم مانع آن نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، البته هنوز خبر قطعی در این باره اعلام نشده است اما اینطور به نظر می رسد که باقیمانده مسابقات انتخابی جام جهانی قطر در خاک همین کشور برگزار خواهد شد تا ایران به جای بازی در ورزشگاه ازادی با بحرین و عراق، در یک ورزشگاه عربی با این دو حریف عرب که تیم ملی را در بازی رفت شکست داده بودندف برگزار شود.

به نوشته سایت فدراسیون فوتبال جلسه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و مهدی خراطی، رییس دپارتمان تیم های با شین من گیل، رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون، عوض بیک مسول مسابقات کمیته مسابقات و پاول عضو کمیته مسابقات امروز به شکل آنلاین برگزار شد.

مهدی خراطی، رییس دپارتمان تیم های ملی درباره این نشست گفت: در این نشست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران بر میزبانی رقابت ها به شکل رفت و برگشت تاکید داشتند و بر حق فوتبال ایران مبنی بر بهره مند شدن از ظرفیت میزبانی در سه مسابقه دور برگشت تصریح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان جدید مقدماتی جام جهانی در آسیا؛ میزبانی از ایران سلب شد؟

زمان جدید مقدماتی جام جهانی در آسیا؛ میزبانی از ایران سلب شد؟