مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-16ورزشي

پدیده نیم فصل اول لیگ برتر کیست؟


از بس فوتبال پر از پرخاش و تهمت زدن و نیش در جان هم فرو کردن شده که وقتی یک نفر این کارها را انجام نمی دهد خود به خود این استعداد را دارد که کاپ اخلاق و جوانمردی را تقدیمش کرد! - از بس فوتبال پر از پرخاش و تهمت زدن و نیش در جان هم فرو کردن شده که وقتی یک نفر این کارها را انجام نمی دهد خود به خود این استعداد را دارد که کاپ اخلاق و جوانمردی را تقدیمش کرد! عصرایران؛ احسان محمدی- کسانی که در فوتبال کار فنی می کنند در پایان نیم فصل و فصل کاغذ و قلم می آورند و در مورد بازیکنان حرف می زنند، عدد و رقم ها را توی جدول می گذارند، تعداد دقایق حضور بازیکنان در زمین و پاس گل و گل های آن ها را می شمارند اما فوتبال زوایای دیگری هم دارد که کمتر در مورد آن حرف می زنیم.

یعنی همیشه جنجالی ها و یاغی ها بیشتر مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گیرند اما کسانی هستند که مثل الماس می درخشند و نمی توان آن ها را نادیده گرفت.

در لیگ گذشته شیخ دیاباته با رفتار و گفتاری جنتلمنانه همه را غافلگیر کرد و در نیم فصل اول امسال محرم نویدکیا فوق العاده بود.

چهارسال پیش وقتی به عنوان بازیکن آخرین روزهایش را می گذراند مهمان برنامه 90 بود با خشمی متراکم در مورد مورد حسین فرکی، استیماچ، چرخابی، کفعمی، خوروش، ابرقویی و سایرین تند و تلخ حرف زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده نیم فصل اول لیگ برتر کیست؟

پدیده نیم فصل اول لیگ برتر کیست؟