مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-16اقتصادي

پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد افتتاح شد


آبخوان های البرز 1421 میلیون مترمکعب کسری دارند که امیدواریم با اجرای طرح تغذیه مصنوعی دشت های استان، این کمبود جبران شود.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: آبخوان های البرز 1421 میلیون مترمکعب کسری دارند که امیدواریم با اجرای طرح تغذیه مصنوعی دشت های استان، این کمبود جبران شود.

مراسم افتتاح فاز 1 و 2 پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد با حضور استاندار البرز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز و ارتباط ویدئوکنفرانس با وزیر نیرو، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیزاله شهبازی در این مراسم ضمن تشکر از هیئت دولت بابت همراهی و پیشبرد طرح های استان البرز، عنوان کرد: پویش هرهفته الف ب ایران از طرح های خوب و ماندگاری است که نمود ملی دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه پست 400 کیلوولت برق در البرز به مرحله اجرایی رسیده است، گفت: پست دوم استان نیز مراحل پایانی آغاز به کار را طی می کند و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی همچنین افزود: طبق مطالعاتی که طی 25 سال گذشته روی آبخوان های استان صورت گرفته است، مشخص شده که ما در بحث آبخوان های البرز 1421 میلیون مترمکعب کسری داریم که امیدواریم طرح فاز 1 و 2 پروژه تغذیه مصنوعی دشت های استان بتواند بخشی از مشکلات این حوزه را برطرف کند و در رفع کم آبی موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد افتتاح شد

پروژه تغذیه مصنوعی دشت هشتگرد افتتاح شد