مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-16سياسي

رونمایی خوشنویسی وصیت نامه سردار سلیمانی/ «صریر سبلان» افتتاح شد


در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی و نگارگری «صریر سبلان» که 28 بهمن ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار شد، از وصیت نامه خوشنویسی شده سردار شهید سلیمانی رونمایی به عمل آمد.

- در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی و نگارگری صریر سبلان که 28 بهمن ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار شد، از وصیت نامه خوشنویسی شده سردار شهید سلیمانی رونمایی به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه ها یکسری اهداف چندلایه را دنبال می کند که یکی از آنها این است که آموزه ها و مضامین دینی، ملی و فرهنگی را اشاعه دهد، چون زبان هنر زبانی فراملی و فرا ادیانی است که خوشنویسی، شعر، موسیقی و هنرهای تجسمی همه در این حوزه قرار می گیرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مورد وصیت نامه خوشنویسی شده سردار شهید سلیمانی نیز گفت: ما وظیفه داریم در راستای هدف بلندی که سردار سلیمانی داشت، حرکت کنیم چراکه اعتقاد داریم ایشان زنده هستند و سلوک و زندگی سردار در راستای آرمان های بلند نظام اسلامی است که ایشان برای تحقق آنها تلاش کردند.

ما در سازمان تبلیغات اسلامی سفارش این اثر را دادیم تا بتوانیم ما هم سهمی از این اهداف والا داشته باشیم و بخشی از ادای دین مان را به انقلاب اسلامی تحقق ببخشیم و هم هدیه ای برای رهبر انقلاب و خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی خوشنویسی وصیت نامه سردار سلیمانی/ «صریر سبلان» افتتاح شد

رونمایی خوشنویسی وصیت نامه سردار سلیمانی/ «صریر سبلان» افتتاح شد