مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-16اقتصادي

تشکیل کارگروه اقتصادی صنایع دستی استان مرکزی


مدیر کل میراث‎فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تشکیل کارگروه اقتصادی صنایع دستی با عضویت دستگاههای مرتبط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مرزبان صبح امروز در دیدار با معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی اظهار کرد: روز گذشته با حضور، نعمتی مدیر کل اقتصادی استانداری، ریاحی رییس فرش استان و حسینی مدیر کل تامین اجتماعی استان از کارگاه های صنایع دستی خانه قنبری واقع در بازار تاریخ اراک بازدید شد.

وی افزود: در نشستی که در حاشیه این بازدید با موضوع بررسی مشکلات هنرمندان صنایع دستی برگزار شد، ضرورت تشکیل شورای راهبردی و کارگروه اقتصادی صنایع دستی با عضویت دستگاههای مرتبط مطرح و مقرر شد که این کارگروه  جلسات  خود را و فروش تولیدات و دست ساخته های آنان تشکیل خواهد شد.

مرزبان ادامه داد: بیش از 8 هزار هنرمند صنایع دستی در استان فعال هستند که دو هزار نفر از خدمات بیمه ای برخوردارند و در تلاش هستیم که خدمات بیمه ای برای سایر هنرمندان تسهیل شود.

معاون امور اقتصادی استانداری نیز در این نشست گفت: اگر چه سایه صنعت بر سر استان و به خصوص شهر اراک افتاده اما می توان از این فرصت برای رونق صنایع دستی و گردشگری بهره برد و از این رفت و آمدها به عنوان فرصت استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه اقتصادی صنایع دستی استان مرکزی

تشکیل کارگروه اقتصادی صنایع دستی استان مرکزی