مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-16اقتصادي

بخاری های نفتی از مدارس برچیده شد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور گفت: پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا بخاری نفتی برچیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مهرالله رخشانی مهر بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح مدرسه 6 کلاسه سعادت راه روشن روستای قلعه پایان شهرستان گلوگاه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور با قوت اجرایی شد و پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا بخاری نفتی برچیده شد و تنها در مناطقی که زیرساخت گاز ندارند؛ بخاری نفتی فعال است و اگر زیرساخت گاز فراهم بود؛ بخاری نفتی نداشتیم.

وی گفت: به سمت جمع آوری بخاری گازی هم حرکت کردیم و از مجموع بخاری های گازی در سطح مدارس کشور، تعداد قابل توجهی بخاری گازی در کل کشور جمع آوری شد و در حال حاضر فقط 48 هزار بخاری گازی وجود دارد که تا سال آینده پرونده این بخاری های گازی هم بسته می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پروژه های افتتاحی در سال جاری خاطر نشان کرد: در سال 99 و در مهرماه و ایام دهه فجر 14 هزار و 700 کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان های مختلف کشور شده است و 180 پروژه ورزشی افتتاح شده که در مجموع برای کلاس ها و پروژه های ورزشی تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاری های نفتی از مدارس برچیده شد

بخاری های نفتی از مدارس برچیده شد