مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 04:352021-02-16سياسي

«مامان ها» از دریچه نقد/ مهمان و سردبیر برنامه درباره دغدغه های مامان ها می گویند


زینب موسوی؛ وقتی احسان عبدی پور در پادکست فتوا های عاطفی اش درباره کسانی که همه کار ها را می کنند، همه چیز را می دانند، - زهره محبیان یکی از مادران شرکت کننده در برنامه مامان ها در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: مسائلی که در برنامه برای مادران مطرح شد دغدغه این روز های من یا روز هایی که گذشتند بود، مباحثی کاربردی که برای من هم پیش آمده بود مانند عذاب وجدان های مادری، آموزش بچه ها، تربیت چهل تیکه یعنی کودک کنار مادرش به یک نحو تربیت می شود و درکنار پدربزرگ یا مادربزرگش به یک نحو و سایر مباحثی که ذهن یک مادر را خیلی مشغول می کرد.

اما این موضوعات مطرح شده در پایان خیلی از قسمت ها راه حل خاصی نداشت و فقط مادران شرکت کننده دغدغه و راهکار های خودشان را بیان می کردند.

اما راه حل های مادران صرفا نظرات خودشان بود که کارشناسی شده نبود و تنها قسمت های مهمی مانند هوش کودک یا زبان دوم که انگشت شمار بودند کارشناس داشتند.

خیلی بهتر می شد اگر در پایان هر بحث یک نتیجه گیری کارشناسی شده دقیق هم ارائه می شد و این را می توان جزء یکی از ایرادات این برنامه به حساب آورد.

میلاد ناظمی سردبیر برنامه در خصوص نقدی که به برنامه وارد شده است توضیح داد: ما برای هر موضوعی که می شد و ضرورت داشت کارشناس آورده ایم، ولی برای موضوعات بسیاری نمی توان به یک پاسخ دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مامان ها» از دریچه نقد/ مهمان و سردبیر برنامه درباره دغدغه های مامان ها می گویند

«مامان ها» از دریچه نقد/ مهمان و سردبیر برنامه درباره دغدغه های مامان ها می گویند