مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-15سياسي

انقلاب اسلامی حقیقت برخاسته از سنت الهی است


مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از یک سنت الهی است؛ گفت: امروز نیز ملت ما باید قدرت و عظمتی را که در سایه اسلام و وحدت به دست آورده حفظ کند.

- ایسنا/لرستان مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از یک سنت الهی است؛ گفت: امروز نیز ملت ما باید قدرت و عظمتی را که در سایه اسلام و وحدت به دست آورده حفظ کند.

حجت الاسلام حسین بیرانوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ایی تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود.

وی با بیان اینکه با ورود امام خمینی(ره)، نظام پوسیده و فاسد و اصل نظام پادشاهی نابود و ازبین رفت، افزود: دهه فجر آیینه ای است که اسلام در آن درخشید و به ما و جهانیان منعکس شد.

بیرانوندی با تأکید بر اینکه دهه ی فجر باید آنچنان برگزار شود که نمایشگر شکوه و عظمت حقیقی انقلاب باشد، گفت: فجر، دهه تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره های پرشکوه آن روزهاست و دهه تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است.

مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، با اشاره به معجزه بودن پیروزی انقلاب اسلامی در این روز گار، عنوان کرد: دشمنان سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی حقیقت برخاسته از سنت الهی است

انقلاب اسلامی حقیقت برخاسته از سنت الهی است