مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-15فرهنگي

آثار هنرمندان استان در قاب سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: آثار هنرمندان خراسان شمالی در قاب نمایشگاه سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر نشست.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: آثار هنرمندان خراسان شمالی در قاب نمایشگاه سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر نشست.

ابوالحسن حیدری با بیان اینکه در بخش کارتون و کاریکاتور اثر عباس ناصری با عنوان بازرسی و در بخش گرافیک نیز اثر محمد رضا علیپور در قاب نمایشگاه این دوره از جشنواره نشست، گفت: در بخش ستارگان هنر ایران نیز اثر دیگری از عباس ناصری هنرمند کارتونیست خراسان شمالی در کنار دیگر آثار به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در بخش نمایشگاهی ستارگان هنر ایران 167 اثر از 67 هنرمند در رشته های مختلف هنرهای تجسمی این جشنواره برای علاقه مندان از بیستم بهمن در موسسه فرهنگی و هنری صبا به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، حیدری ادامه داد: این آثار مربوط به هنرمندانی است ‏که خارج از ‏ایران در بینال ها و جشنواره ها در سال های 2019 و2020 جایزه گرفتند که اثر عباس ناصری هنرمندکارتونیست بجنوردی نیز در میان آثار به نمایش درآمده در این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنرمندان استان در قاب سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر

آثار هنرمندان استان در قاب سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر