مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-15اقتصادي

3536 زن سرپرست خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند


مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون سه هزار و 536 زن سرپرست خانوار در استان تحت پوشش این نهاد هستند و خدمات حمایتی از جمله هزینه درمان و مسکن و سایر کمک ها را دریافت می کنند.

- نرگس عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم اکنون سه هزار و 536 زن سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش این نهاد هستند و خدمات حمایتی از جمله هزینه درمان و مسکن و سایر کمک ها را دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 35 درصد از این زنان همسرانشان فوت کرده اند، 42 درصد همسر از کار افتاده و یا دارای معلولیت دارند، 21 درصد مطلقه و دو درصد دختران خودسرپرست هستند.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی به تعدادی از دختران و زنان در معرض آسیب خدمات حمایتی ارائه می دهد، افزود: در سال جاری به 201 مورد از این افراد کمک های مقطعی در جهت توانمندسازی و بازگشت به خانواده ارائه شده است.

عسگری با بیان اینکه امسال به 73 زن سرپرست خانوار هزینه مبلغ 500 هزار تومان برای خرید وسایل بهداشتی به حساب هر یک از زنان سرپرست خانوار واریز شده است.

عسگری اضافه کرد: امسال 89 تبلت برای فرزندان دانش آموز زنان سرپرست خانوار خریداری شده و همچنین یک هزار و 400 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3536 زن سرپرست خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند

3536 زن سرپرست خانوار تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند