مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-15اقتصادي

بخشودگی تا 70 درصد خسارت تاخیر در تادیه اسناد نکول شده


معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 5 از فرصت طلایی برای بخشودگی بدهی اسناد نکول شده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی مهدیان معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 5 با اشاره به نحوه سررسید این اسناد گفت: در صورت پرداخت بدهی اسناد نکول شده ای که سررسیدشان تا پایان سال 98 بوده اعم از اینکه عملیات حقوقی و اجرایی آن انجام شده یا نشده باشد، به صورت نقد و یکجا (شامل اصل اسناد و خسارت تاخیر در تادیه) تا مورخ 99/12/15 مشمول بخشودگی خسارت تاخیر تادیه تا میزان 70 درصد می شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 5 با اشاره به جنبه های دیگر اعمال بخشودگی افزود: در صورتی که مجموع اصل اسناد مذکور تا مبلغ 2 میلیارد ریال باشد شامل بخشودگی 70 درصد خسارت تاخیر در تایدیه و به ازای هر دو میلیارد ریال افزایش اصل اسناد مذکور معادل 5 درصد از میزان بخشودگی کسر می شوند.

وی خاطر نشان کرد: به این ترتیب در صورتی که مجموع اصل اسناد نکول شده بین 200 تا 400 میلیون تومان باشد مشمول 65 درصد بخشودگی تاخیر تایدیه می شود.

مهدیان با اشاره به نوع اسناد مورد نظر گفت: حداقل میزان بخشودگی خسارت تاخیر تایدیه اسناد نکول شده 40 درصد می باشد و در صورت پرداخت غیر نقد شامل اسناد بدهی و خسارت تاخیر تایدیه مشمول 50 درصد تسهیلات مذکور می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی تا 70 درصد خسارت تاخیر در تادیه اسناد نکول شده

بخشودگی تا 70 درصد خسارت تاخیر در تادیه اسناد نکول شده