مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-15ورزشي

آخرین نفس های قهرمان آسیا در هگمتانه


همدان _ تیم فوتبال پاس آخرین قهرمان آسیا در فوتبال ایران امروز در همدان به دلیل عدم حمایت مدیران ارشد آخرین نفس های خود را می کشد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: پاس نامی در فوتبال ایران با نزدیک به 68 سال قدمت و به عنوان آخرین قهرمان ایران در آسیا امروز به سختی ادامه حیات می دهد و نفس های این تیم به شماره افتاده است.

تیمی که بعد از استقلال و پرسپولیس به عنوان قطب سوم ایران شناخته می شد، امروز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در منجلابی سخت فرو رفته و به دلیل عدم حمایت مدیران ارشد استان همدان در حال نابودی است.

امروز تیم فوتبال پاس در همدان به مانند داستان هزار و یک شبی است که باید هزاران شب درباره اتفاقات تلخی که بر سر نام مکتب پاس آمده صحبت کنیم.

هواداران همدانی که با هر باخت این تیم چشم مانشان گریان شده و برای هر پیروزی آن سراسر شادی شده اند، اما چند سالی می شود که در کوچه های این هواداران مراسم شادی برگزار نشده است.

تیم فوتبال پاس به هشت هزار شهید، سرداران و فرماندهان استان همدان هبه شده است و مسئولان این استان باید امانتدار این گنج گران بها باشند.

یک روز پاسی ها توان کرایه کردن یک اتوبوس را ندارند، یک روز هزینه هتل را نمی توانند پرداخت کنند و روز دیگر به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی تمرینات این تیم تعطیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین نفس های قهرمان آسیا در هگمتانه

آخرین نفس های قهرمان آسیا در هگمتانه