مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-14اقتصادي

افزایش خانه های ورزش روستایی سمنان به 200باب تا پایان سال


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: توسعه و تجهیز ورزش در روستاها، زمینه رُشد و پرورش استعداد های نهفته جوانان روستایی را شکوفا و به سمت مدارج قهرمانی سوق می دهد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: توسعه و تجهیز ورزش در روستاها، زمینه رُشد و پرورش استعداد های نهفته جوانان روستایی را شکوفا و به سمت مدارج قهرمانی سوق می دهد.

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان 26 بهمن 1399 در آیین تجهیز 27 خانه ورزش روستایی استان با بیان اینکه استعداد های بسیار خوبی در سطح روستاها وجود دارند که به دلیل کمبود امکانات ورزشی مغفول مانده اند، گفت: همانطور که می دانید بسیاری از قهرمانان و ورزشکاران بنام و مطرح ما از جامعه روستایی برخواسته اند و در همین راستا، توسعه و تجهیز امر ورزش در روستاها می تواند مسیر دستیابی به این مهم را هموارتر سازد.

وی افزود: روح سالم، جسم سالم و هموار شدن راه افزایش نشاط در جامعه، در گرو توسعه ورزش در تمامی ابعاد زندگی انسان ها در سطح شهر و روستاهاست.

فخری بیان کرد: روستاییان به دلیل کمبود امکانات، از مباحث ورزشی کمتر برخوردار هستند که اهتمام ورزش و جوانان استان در امر توسعه ورزش روستایی و تجهیز خانه های ورزش روستاها، بسیار ارزشمند بوده و از تلاش های دست اندرکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خانه های ورزش روستایی سمنان به 200باب تا پایان سال

افزایش خانه های ورزش روستایی سمنان به 200باب تا پایان سال