مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-14سياسي

تریاک عامل نخست اعتیاد در بیجار


طبق اعلام نیروی انتظامی شهرستان بیجار در شورای مبارزه با مواد مخدر بیش از نیمی از معتادان درگیر در شهرستان بیجار از ماده مخدر تریاک استفاده می کنند.

- ایسنا/کردستان طبق اعلام نیروی انتظامی شهرستان بیجار در شورای مبارزه با مواد مخدر بیش از نیمی از معتادان درگیر در شهرستان بیجار از ماده مخدر تریاک استفاده می کنند.

  جلسه مشترک شورای مبارزه با مواد مخدر و کارگروه اجتماعی، فرهنگی شهرستان بیجار ظهر امروز یکشنبه (26بهمن ماه) به ریاست محمدحسین محبیان معاون فرماندار و با حضور نمایندگان ادارات شهرستان با محوریت بحث اعتیاد در سالن جلسات فرمانداری بیجار برگزار شد.

محبیان، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار در این جلسه عنوان کرد: طبق آمار، روزانه در سطح شهرستان کشفیات مواد مخدر وجود دارد و این ضرورت را ایجاب می کند که کمیته های تخصصی که در شورای مبارزه با مواد مخدر حضور دارند، فعالیت های خود را بیشتر کنند.

وی با تاکید بر اینکه سال های گذشته دو کمپ در شهرستان فعالیت داشت، به لزوم راه اندازی مجدد دومین کمپ ترک اعتیاد اشاره کرد و افزود: متقاضیانی برای راه اندازی این کمپ اعلام آمادگی کردند که باید شرایط برای کمک آن ها فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریاک عامل نخست اعتیاد در بیجار

تریاک عامل نخست اعتیاد در بیجار