مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-14ورزشي

177 خانه ورزش روستایی در سطح استان سمنان تجهیز شده اند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه 177 خانه ورزش روستایی در سطح استان تجهیز شده اند، گفت: 23 خانه ورزش دیگر تا پایان سال تجهیز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی استان سمنان از مقابل ورزش و جوانان استان سمنان، با بیان اینکه طی آیینی که امروز و با حضور نمایندگان روستاهای هدف در استان برگزار شد، امر تجهیز 27 خانه ورزش روستایی انجام و اقلام خریداری شده مورد نیاز روستاها، ارسال شد، بیان کرد: تاکنون 177 خانه ورزش روستایی در سطح استان تجهیز شده که بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی های صورت گرفته، با تجهیز 23 خانه ورزش روستایی دیگر تا پایان سال، به عدد 200 خانه روستایی در استان دست خواهیم یافت.

وی افزود: روستاییان به دلیل کمبود امکانات، از مباحث ورزشی کمتر برخوردار هستند که اهتمام ورزش و جوانان استان در امر توسعه ورزش روستایی و تجهیز خانه های ورزش روستاها، بسیار ارزشمند بوده و از تلاش های دست اندرکاران این مجموعه و دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان تقدیر و تشکر دارم.

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: اعتبارات حوزه تجهیز خانه های ورزش روستایی، از طریق ورزش و جوانان تأمین شده و اقلام به صورت هدفمند و بر اساس نیاز روستاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

177 خانه ورزش روستایی در سطح استان سمنان تجهیز شده اند

177 خانه ورزش روستایی در سطح استان سمنان تجهیز شده اند