مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-14سياسي

ایجاد 4 هزار شغل برای مددجویان کردستانی


مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد 4 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کردستانی در 10 ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد 4 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کردستانی در 10 ماهه نخست امسال خبر داد.

محمد رسول شیخی زاده در گفت و گو با ایسنا، با ارائه گزارش خدمات کمیته امداد در استان کردستان، اظهار کرد: این نهاد در حال گذر از یک نهاد حمایتی به یک نهاد مبتنی بر توانمندسازی اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه توانمند کردن مددجویان از طریق سه راهبرد پیگیری می شود، افزود: راهبرد نخست توانمند کردن از طریق حمایت های اجتماعی و فرهنگی و فراهم کردن زمینه پذیرش توانمند شدن از طریق ترویج فرهنگ کار و تلاش در میان خانواده های تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه بحث مسکن و تامین سرپناه مناسب محور دوم است که از طریق خرید، ساخت، ودیعه و اجاره مسکن و تعمیرات انجام می شود، گفت: در 10 ماهه نخست امسال هزار و 61 واحد برای مددجویان خرید و یا ساخته شده و سه هزار واحد مسکونی نیز در قالب تعمیرات بازسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ذکر کرد: محور سوم توانمندسازی مددجویان اشتغال است که از طریق برنامه عملیاتی و راهبردی اشتغال کمیته امداد با عنوان الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت که امروز بین الملی شده پیگیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 هزار شغل برای مددجویان کردستانی

ایجاد 4 هزار شغل برای مددجویان کردستانی