مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 10:352021-02-14سياسي

تشکیل1600 فقره پرونده جرائم رایانه ای در یزد


معاون قضایی رییس کل دادگستری در امور شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: در 9 ماه ابتدای سال جاری یک هزار و 600 فقره پرونده در حوزه جرائم رایانه ای در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حداد پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح شورای حل اختلاف نظام صنفی رایانه ای با بیان این که از 100 در صد دعاوی حقوقی وارده به دادگستری حدود 50 در صد به شوراها ارجاع داده می شود، گفت: در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه با توجه به تخصصی بودن دعاوی و نظر به اطلاع و آگاهی صنف مربوطه می توان با اتخاذ شیوه های مدیریتی بسیاری از اختلافات را به صلح و سازش ختم کرد.

وی افزود: در دعاوی داخلی بین شرکت ها می توان از ظرفیت شورای حل اختلاف نظام صنفی رایانه ای جهت حل و فصل اختلافات بهره برد و دیگر نیازی به مراجعه به مراجع قضایی نیست.

معاون قضایی رییس کل دادگستری یزد اطلاع رسانی به 94 شرکت فعال در امور صنف رایانه ای استان تأکید کرد و گفت: در نخستین گام باید به شرکت های فعال در این حوزه اطلاع رسانی کرد که دعاوی حقوقی و کیفری له و علیه شرکت ها قبل از مراجعه به دستگاه قضایی قابل حل و فصل از طریق سازش و میانجی گری در شورای ویژه نظام صنفی رایانه ای است.

حداد رسیدن به صلح و سازش را از مهمترین مؤلفه شورای حل اختلاف ذکر کرد و گفت: افرادی که قرار است در این شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل1600 فقره پرونده جرائم رایانه ای در یزد

تشکیل1600 فقره پرونده جرائم رایانه ای در یزد