مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-14پزشكي

سلامت الکترونیک مهمترین برنامه برای تحول در سلامت در قرن 21


دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم «سبک زندگی سالم و سلامت الکترونیک»، مراقبت از راه دور و سلامت الکترونیک را مهمترین برنامه برای تحول در سیستم سلامت در قـرن 21 خواند.

- دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم سبک زندگی سالم و سلامت الکترونیک ، مراقبت از راه دور و سلامت الکترونیک را مهمترین برنامه برای تحول در سیستم سلامت در قـرن 21 خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین یاری - دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم سبک زندگی سالم و سلامت الکترونیک ، مراقبت از راه دور، مشاوره الکترونیکی و آموزش از راه دور را از کاربردهای مهم و ضروری سلامت الکترونیک دانست و گفت: سازمان بهداشت جهانی سلامت الکترونیک را یکی از بخش های ضروری هر استراتژی برشمرده و سلامت الکترونیک را مهمترین برنامه جهت ایجاد تحول در سیستم سلامت در قرن 21 عنوان کرده است.

وی از برگزاری اولین سمپوزیوم سبک زندگی سالم و سلامت الکترونیک به همت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: گردهمایی متخصصان حوزه های مختلف مرتبط با سبک زندگی سالم برای تبادل نظر در یافته های علمی، آشنایی با ابزارهای جدید سلامت الکترونیک برای خدمت رسانی بهتر، برقراری انسجام و وحدت بیشتر بین متخصصان و صاحبنظران و همچنین معرفی بهتر و بیشتر سبک زندگی سالم به جامعه و مسئولین در جهت تغییر رویکردهای موجود برای ارائه بهتر خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت الکترونیک مهمترین برنامه برای تحول در سلامت در قرن 21

سلامت الکترونیک مهمترین برنامه برای تحول در سلامت در قرن 21