مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-14اقتصادي

آلبلاغ چشم انتظار ورود عملیاتی تیم حفاظتی


دو سالی است که معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین بر سر زبان ها افتاد البته در گذشته نیز امر برداشت غیرمجاز از این معدن انجام می شد اما طی دو سال اخیر برداشت و رفت و آمدها به شدت افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی دو سالی است که معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین بر سر زبان ها افتاد البته در گذشته نیز امر برداشت غیرمجاز از این معدن انجام می شد اما طی دو سال اخیر برداشت و رفت و آمدها به شدت افزایش یافت.

البته برداشت های غیرمجاز از معدن آلبلاغ که در پارک ملی ساریگل قرار داد سبب شد تا شش نفر نیز جام خود را از دست دهند و تعدادی از افراد نیز مصدوم شوند و همین امر موجب شد تا مسئولان پای کار بیایند تا جلوی حضور سودجویان و برداشت غیرقانونی مواد معدنی را در این معدن بگیرند.

با پیگیری های انجام شده قرار بر این شد تا ایمیدرو در منطقه حضور یابد و امر پی جویی و اکتشاف را انجام دهد اما حضور آن به علت مسائلی همچون استقرار تیم حفاظتی به تاخیر افتاد.

برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز مواد معدنی از آلبلاغ اقدامات مختلفی همچون استقرار ایست و بازرسی در منطقه انجام و بنا به گفته فرماندار اسفراین در واقع 70 درصد انرژی شورای تامین شهرستان در سال گذشته درگیر معدن آلبلاغ شد اما همچنان شاهد حضور برداشت کنندگان غیرمجاز در منطقه اما کمتر از گذشته هستیم و این امر می ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبلاغ چشم انتظار ورود عملیاتی تیم حفاظتی

آلبلاغ چشم انتظار ورود عملیاتی تیم حفاظتی