مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-14ورزشي

محرومیت تیم پاس از ادامه بازی های لیگ 2


تیم فوتبال پاس همدان، به علت بدهی مالی از ادامه بازی های لیگ دسته دوم محروم شده است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل باشگاه پاس گفت: تیم فوتبال پاس همدان، به علت بدهی مالی از ادامه بازی های لیگ دسته دوم محروم شده است.

امیر عظیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: باشگاه پاس سه میلیارد تومان بدهی دارد که باید ابتدای فصل پرداخت می شد تا برای اعضای تیم کارت بازی صادر شود.

وی ادامه داد: با تماس هایی که مسئولان استان گرفتند تا هفته هشتم به ما اجازه بازی دادند اما دیگر این مهلت تمدید نشد و ما طبق قانون نمی توانیم تا پرداخت بدهی ها در مسابقات لیگ، حضور داشته باشیم.

عظیمی مطرح کرد: بازیکنان تیم پاس، کارت بازی ندارند و برای هر بازی از کارت ملی و شناسنامه استفاده می کردیم که این مسئله به هیچ وجه برای وجهه تیم پاس و استان همدان مناسب نیست.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی این است که در استان، بودجه ای به تیم پاس تخصیص داده نشده و ما تا الان یک ریال کمک مالی دریافت نکردیم، اظهار کرد: روزانه سه تا چهار میلیون تومان هزینه های جاری تیم است، تا الان هزینه کردیم اما دیگر نمی توانیم.

عظیمی در رابطه با اعتراض بازیکنان و عدم تمرین در روز گذشته، خاطرنشان کرد: اعتصاب بازیکنان از دیروز آغاز شده، امروز هم تمرین نمی کنند و من حق را به صورت کامل به بازیکنان و کادر فنی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت تیم پاس از ادامه بازی های لیگ 2

محرومیت تیم پاس از ادامه بازی های لیگ 2