مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-14سياسي

نشست «راویان بالندگی» در استان قم برگزار شد


نشست «راویان بالندگی» با تجلیل از استاد محمدعلی مجاهدی، شاعر پیشکسوت آیینی و سیدمحمدجواد شرافت، شاعر جوان انقلابی در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

- قم- نشست راویان بالندگی با تجلیل از استاد محمدعلی مجاهدی، شاعر پیشکسوت آیینی و سیدمحمدجواد شرافت، شاعر جوان انقلابی در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست راویان بالندگی در استان قم با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دبیر محفل ادبی پروین اعتصامی و سید محمدجواد شرافت شاعر انقلابی در تالار غدیر اداره کل به صورت مجازی برگزار شد.

سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در این نشست ضمن اشاره به روند شکل گیری محافل ادبی نهاد گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تدبیر دبیرکل محترم اقدام به راه اندازی و حمایت از محافل ادبی در سراسر کشور کرده است.

این محافل در تمام استان های کشور راه اندازی شده و هدف اصلی نهاد حمایت از ادبیات متعهد و انقلابی است که یک تکلیف به مجموعه نهاد به عنوان یک نهاد انقلابی و فرهنگی تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «راویان بالندگی» در استان قم برگزار شد

نشست «راویان بالندگی» در استان قم برگزار شد