مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 02:102021-02-13ورزشي

حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد


سرمربی سابق تیم ملی تکواندو کشورمان با مسئولان فدراسیون تکواندو بلغارستان برای قبول مسئولیت مدیر فنی این تیم به توافق رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ذوالقدر که سال ها به عنوان سرمربی تیم ملی، مدیر فنی، رییس سازمان تیم های ملی و دبیر در تکواندو ایران فعالیت می کرد، بعد از چهار سال دوری از تکواندو، به عنوان مدیرفنی تیم ملی بلغارستان به عرصه تکواندو بازخواهد گشت.

ذوالقدر که در این مدت در بخش آموزش تکواندو فعالیت می کرد، با مسئولان فدراسیون این کشور برای همکاری به عنوان مدیرفنی به توافق رسیده و قرار است پس از حضور اسلاوی بینف رییس فدراسیون تکواندو بلغارستان قرارداد همکاری امضا شود.

حسن ذوالقدر یکی از پرافتخارترین مربیان تکواندو جهان است که سابقه 12 سال هدایت تیم ملی تکواندو ایران، کسب عناوین معتبری چون قهرمانی جام جهانی، نایب قهرمانی های متعدد جهان و آسیا و مدال های متعددی از بازی های المپیک و آسیایی را در کارنامه دارد.

وی از سال 2007 تا 2016 نیز به عنوان مدیرفنی، دبیر فدراسیون و رییس سازمان تیم های ملی به همکاری خود با فدراسیون تکواندو ادامه داد و پس از آن به آموزش تکواندو روی آورد.

فرزاد ذوالقدر پسر وی سرگروه و سرمربی بلغارستان است و برای حضور در مسابقات کسب سهمیه آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد

حسن ذوالقدر مدیر فنی تیم تکواندو بلغارستان شد