مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-13سياسي

اعطای وام 50 میلیون تومانی برای اشتغال معتادان پس از درمان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: به هر تعداد از افراد معتادی که بهبود یافته اند و یکسال از درمان آنان گذشته با تایید بهزیستی استان 50 میلیون وام داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نورمحمد فردی بعد از ظهر شنبه در جلسه کمیته مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد که در سالن معاونت سیاسی استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خطراتی که نسل جوان کشور را تهدید می کند مسئله اعتیاد و مواد مخدر است که جوانان در نوک حمله این مواد مخدر قرار دارند.

وی بیان کرد: دستگاه های مرتبد در امر مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باید علاوه بر آموزش، اقدامات پیشگیرانه انجام دهند، چراکه این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون با بیان اینکه در هر کاری پیشگیری مقدم بر درمان است، افزود: اما در بحث آسیب های اجتماعی، پیشگیری حساس تر و مهم تر و کارسازتر است.

معاون استاندار تصریح کرد: مقابله درست با پدیده شوم اعتیاد که زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی است از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: بهترین راهکار برای پیشگیری و مقابله با گسترش اعتیاد به مواد مخدر در استان به عنوان معضل اساسی اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی امروز جامعه، اجتماعی کردن امر مبارزه با این بلای خانمان سوز است که عزم و همت عمومی را می طلبد که باید در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام 50 میلیون تومانی برای اشتغال معتادان پس از درمان

اعطای وام 50 میلیون تومانی برای اشتغال معتادان پس از درمان