مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-13بين الملل

فشارها به بایدن برای لغو دائم معاملات تسلیحاتی با عربستان و امارات


یک مجله خبری آمریکایی از فشارها بر رییس جمهوری این کشور برای لغو همیشگی معاملات تسلیحاتی منعقد شده میان واشنگتن با ریاض و ابوظبی پرده برداشت.

- یک مجله خبری آمریکایی از فشارها بر رییس جمهوری این کشور برای لغو همیشگی معاملات تسلیحاتی منعقد شده میان واشنگتن با ریاض و ابوظبی پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله خبری فارن پالسی در گزارشی نوشت که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با فشارهای زیادی برای لغو دائم معاملات تسلیحاتی منعقد شده با عربستان و امارات مواجه است.

طبق نوشته این مجله، نخستین اقدام بایدن در سیاست خارجه آمریکا 180 درجه روابط با عربستان را تغییر داد و وی حمایت نظامی از ریاض در یمن را متوقف و معاملات تسلیحاتی با این کشور را به حالت تعلیق درآورد.

فارن پالیسی همچنین آورده است: گروه های جریان پیشرو حزب دموکرات آمریکا از این اقدامات استقبال کردند، اما آنها را کافی نمی دانند و 40 گروه و شمار قابل توجهی از افراد سرشناس در این جریان از بایدن خواسته اند که معاملات تسلیحاتی میلیاردها دلاری با عربستان و امارات را برای همیشه لغو بکند.

این مجله در ادامه نوشت: نامه ای به بایدن ارسال شده است و در آن آمده است؛ حزب پیشرو که به بایدن برای رسیدن به کاخ سفید کمک کرد فشارها بر دولت وی را افزایش داده تا از برخی اهداف در سیاست خارجه به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارها به بایدن برای لغو دائم معاملات تسلیحاتی با عربستان و امارات

فشارها به بایدن برای لغو دائم معاملات تسلیحاتی با عربستان و امارات