مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-12فرهنگي

انیمیشن محصول کانون پرورش فکری در جشنواره آمریکایی اکران می شود


پویانمایی «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی نیا در بخش غیررقابتی دوازدهمین جشنواره فیلم کودکان پراونس آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

- پویانمایی قدم یازدهم به کارگردانی مریم کشکولی نیا در بخش غیررقابتی دوازدهمین جشنواره فیلم کودکان پراونس آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انیمیشن قدم یازدهم از تولیدات سال 1398 کانون است که در ادامه حضورهای بین المللی خود در جشنواره فیلم کودکان پراونس، به نمایش گذاشته می شود.

پیش تر نیز کانون پرورش فکری با انیمیشن ماهی گیر و بهار ساخته سیدحسن سلطانی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن از نگاه تماشاگران و بهترین انیمیشن ویژه هیات داوران از یازدهمین جشنواره فیلم کودکان پراونس در سال 2020 بود.

جشنواره پراونس، از سال 2009 تاسیس شده است و هر ساله به مدت 10 روز با نمایش فیلم های کودک و نوجوان از سراسر دنیا، برگزاری کارگاه های فیلمسازی و دیگر فعالیت های فرهنگی رایگان، همراه با جلسه های پرسش و پاسخ که به تعمیق تجربه تماشای فیلم، پرورش و مهارت های تفکر انتقادی در طول جشنواره می انجامد، فرصتی برای فیلمسازان جوان فراهم آورده است تا سرگرمی و چالش هایی را که در فرایند خلاقیت با آن ها روبرو هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن محصول کانون پرورش فکری در جشنواره آمریکایی اکران می شود

انیمیشن محصول کانون پرورش فکری در جشنواره آمریکایی اکران می شود