مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-11اقتصادي

درآمد 8 هزار میلیاردی نفتی کشور در سال جاری


وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به تحریم های دارویی و بهداشتی ایران گفت: باوجود شرایطی که کشور ها حاضر به صادرات تجهیزات درمانی و واکسن به ایران نبودند با همت و تلاش جوانان ایرانی اکنون توان صادرات تجهیزات پزشکی و درمانی کرونا را داریم و در زمینه واکسن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی عصر امروز در دیدار با فعالان اقتصادی بابلسر و فریدونکنار با اشاره به توطئه های آمریکا گفت: شیطان بزرگ آمریکا به دنبال براندازی نظام اسلامی ایران بود که با وجود هجمه ها و توطئه ها از نگاه اقتصادی در شرایط خوبی قرار داریم.

وی با اشاره به تحریم های نفتی حاکم بر ایران گفت: اگرچه درآمد نفتی ایران با کاهش مواجه شدیم، اما بودجه بدون نیاز به استخراج نفت و درآمد نفتی است.

دژپسند بر فشار دشمن در جهت شکاف حداکثری بین مردم و دولت اشاره و تصریح کرد: امسال بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارائه شد و با وجود فشار های دشمنان نظام، موفقیت های زیادی کسب کردیم.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به تحریم های دارویی و بهداشتی ایران اظهار کرد: با وجود شرایطی که کشور ها حاضر به صادر تجهیزات درمانی و واکسن به ایران نبودند با همت و تلاش جوانان ایرانی اکنون توان صادرات تجهیزات پزشکی و درمانی کرونا را داریم و تا در زمینه واکسن تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 8 هزار میلیاردی نفتی کشور در سال جاری

درآمد 8 هزار میلیاردی نفتی کشور در سال جاری