مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-11سياسي

تبریک سالروز پیروزی انقلاب توسط مقامات ارمنستان به رهبری


آرمن سرکیسیان رییس جمهور و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، با ارسال پیام هایی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری تبریک گفتند.

- آرمن سرکیسیان رییس جمهور و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، با ارسال پیام هایی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام تبریک سرکیسیان رییس جمهور ارمنستان به مقام معظم رهبری آمده است: در شرایط دشوار جهان و به ویژه منطقه ما، ارمنستان و ایران باید همواره همکاری دوجانبه در زمینه های گوناگون را توسعه دهند؛ دوستی چند صدساله کشورهای ما، ضامن موفقیت این همکاری ها است.

رییس جمهور ارمنستان ابراز اطمینان کرده است که تعمیق گفت و گوی سیاسی مبتنی بر احترام متقابل نسبت به دین و فرهنگ یکدیگر، به صلح و ثبات منطقه کمک زیادی خواهد کرد.

همچنین در پیام تبریک سرکیسیان به حجت الاسلام روحانی نیز آمده است: یقین دارم توسعه و تحکیم روابط دوستانه ما در حوزه های سیاسی و اقتصادی که مبتنی بر سنت های چند صدساله است، با غلبه بر همه موانع، ادامه خواهد یافت.

در شرایط دشوار منطقه، امروز بیش از هر زمان دیگری روابط ارمنستان و ایران مهم بوده و توسعه سریع آن امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سالروز پیروزی انقلاب توسط مقامات ارمنستان به رهبری

تبریک سالروز پیروزی انقلاب توسط مقامات ارمنستان به رهبری