مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-10ورزشي

فوتبال ایران متحد تازه اش را از دست داد؟ / قطر به دامن سعودی برگشت+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یاسر المشعل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان ، در جریان سفر هیات فدراسیون این کشور به قطر و جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال، - فوتبال ایران متحد تازه اش را از دست داد؟ / قطر به دامن سعودی ها برگشت+عکس جلسه ای که روز گذشته بین مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان و قطر برگزار شد نشان از اتفاقات جدیدی در فوتبال آسیا داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یاسر المشعل، رییس فدراسیون فوتبال عربستان ، در جریان سفر هیات فدراسیون این کشور به قطر و جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال، در مورد راه های همکاری بین فدراسیون عربستان و همتای قطری خود به بحث پرداختند.

در این جلسه، المشعل با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، رییس فدراسیون قطر، در مورد موضوعات مشترک و راه های توسعه همکاری بین فدراسیون ها در زمینه های ورزشی گفتگو کرد.

نکته جالب درباره این قرار اینکه کلیه مسئولان عالی رتبه فوتبال عربستان در آن حضور یافتند و به همین دلیل می توان به جدیت کامل این کشور در ارتباط دوباره فوتبالی با قطری ها پی برد.

عربستانی ها برای این دعوت از نام های سرسری و کم اهمیت در فدراسیون فوتبال خود استفاده نکردند و با حساسیت بالا سعی در نهایت استفاده از این جلسه، مهم ترین نفرات خود را راهی این سفر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال ایران متحد تازه اش را از دست داد؟ / قطر به دامن سعودی برگشت+عکس

فوتبال ایران متحد تازه اش را از دست داد؟ / قطر به دامن سعودی برگشت+عکس