مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-10سياسي

مقاومت حداکثری در برابر فشار حداکثری دشمن راهبرد جمهوری اسلامی ایران است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مقاومت حداکثری در برابر فشار حداکثری دشمن راهبرد جمهوری اسلامی ایران است.

- حجت الاسلام عباس محمدحسنی در آییین سخنرانی جشن پیروزی انقلاب در مازندران با اشاره به اینکه مردم مازندران انقلاب ترین مردم این کشور هستند و این مردم متدین با هیجان و شور بالایی، با راهپیمایی خودرویی و موتوری، مراتب وفاداری خود را به امام، رهبری، انقلاب و شهدا نشان دادند، اظهار کرد: چهل و دو سال است که آمریکا امروز و فردا وعده نابودی کشورمان را می دهند و هنوز هم به جایی نرسیدند و معتقد بودند که ایران جشن 42 سالگی خود را نخواهند دید.

وی تصریح کرد: انقلاب 42 سالگی خود را پشت سر گذاشته و حرف آنها به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: نکته ای که باید تمامی ملت ها و نسل جوان که میراث بر انقلاب اسلامی هستند به آن دقت کنند این است که چطور شدکه آمریکایی ها نتوانستند به این آرزوی شیطانی خود برسند.

محمدحسنی با اشاره به اینکه رهبری حکیمانه و دوراندیشانه امامین انقلاب، دلیل اصلی این ناکامی دشمنان است، این حرف نه از سوی ما، بلکه از سوی خبیث ترین دشمنان انقلاب به زبان آورده شده است، گفت: رهبری نه تنها ایران، بلکه در منطقه و جهان اسلام، کشورمان به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت حداکثری در برابر فشار حداکثری دشمن راهبرد جمهوری اسلامی ایران است

مقاومت حداکثری در برابر فشار حداکثری دشمن راهبرد جمهوری اسلامی ایران است