مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-09سياسي

رسالت اصلی انقلاب اسلامی ساختن انسان بر اساس اخلاق نبوی است


اگر می خواهیم تمدن اسلامی ایجاد کنیم باید نیروی انسانی توحیدی داشته باشیم و افرادی تربیت کنیم که غرب زده نباشند و بر اساس ارزش های دینی و ملی حرکت کنیم.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت: اگر می خواهیم تمدن اسلامی ایجاد کنیم باید نیروی انسانی توحیدی داشته باشیم و افرادی تربیت کنیم که غرب زده نباشند و بر اساس ارزش های دینی و ملی حرکت کنیم.

سید محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در 42 سال گذشته، اظهار کرد: مهم ترین ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی این بود که ایرانیان هویت خود را بازیافتند، از زمان قاجار و پهلوی بیگانگان، ایرانیان را تحقیر می کردند و در زمان پهلوی اگر می خواستند ایران را بشناسند به نفتی بودن آن اشاره می کردند، اما با پیروزی انقلاب، استقلال واقعی در بیشتر زمینه ها رخ داد و مردم سالاری دینی جزو ثمرات این هویت یابی بود.

وی افزود: معتقدم مهم ترین دستاورد بعدی انقلاب بعد از هویت یابی، انسان سازی است.

برای مثال در عملیات فتح المبین که پیروز شدیم امام خمینی(ره) فرمودند این پیروزی بر زمین و خاک نیست بلکه فتح المبین اصلی ساخت انسان هایی است که مورد نظر اسلام و مکتب تربیتی این دین است این انسان های مورد نظر اسلام را در سیمای حججی ها و سلیمانی ها شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی انقلاب اسلامی ساختن انسان بر اساس اخلاق نبوی است

رسالت اصلی انقلاب اسلامی ساختن انسان بر اساس اخلاق نبوی است