مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 18:252021-02-08سياسي

آیت الله رییسی وارد بغداد شد


آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه و هیات قضایی همراه که به دعوت رییس شورای عالی قضایی عراق عازم این کشور شده بود، دوشنبه شب وارد فرودگاه بین المللی بغداد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از خبرگزاری میزان، آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه و هیات قضایی همراه، که به دعوت فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی عراق عازم این کشور شده بود، دوشنبه شب وارد فرودگاه بین المللی بغداد شد و مورد استقبال مقامات عراقی و سفیر و کارکنان سفارت ایران در بغداد قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه در نشست خبری قبل از عزیمت به کشور عراق با تشریح اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر با دعوت آقای فائق زیدان رییس شورای قضایی عراق انجام می شود و مقصد بغداد خواهد بود و ضمن زیارت حرم امامین کاظمین (علیهماالسلام)، دیدارهایی با رییس شورای عالی قضایی، رییس جمهور، نخست وزیر و مسئولین دیگر کشور عراق خواهیم داشت.

رییس قوه قضاییه با اشاره به برنامه ریزی برای انجام دیدارهای مردمی، ادامه داد: ایران با کشور دوست و همسایه عراق، مناسباتی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد و شاید در بین تمام کشورها ارتباط فرهنگی که با عراق داریم با کمتر کشوری داشته باشیم.

آیت الله رییسی با بیان اینکه ارتباط عمیق فرهنگی بین مردم ایران و عراق وجود دارد و این مناسبات روز به روز در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی وارد بغداد شد

آیت الله رییسی وارد بغداد شد