مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-08اقتصادي

آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در شیراز


هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش دستباف با حضور جمعی از مسئولین استان و برترین تولیدکنندگان و فعالان حوزه این هنرصنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

- ایسنا/فارس هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت فرش دستباف با حضور جمعی از مسئولین استان و برترین تولیدکنندگان و فعالان حوزه این هنرصنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس عضر دوشنبه 20 بهمن در آیین گشایش این نمایشگاه، گفت: فرش دستباف ایران در همه زمینه های هنری، اجتماعی و فرهنگی جایگاه ویژه ای دارد و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می کند.

سیدمحمود موسوی افزود: بالغ بر 20 درصد فرش دستباف کشور توسط 175 هزار بافنده ثبت شده فارس بافته می شود.

او با اشاره به اینکه 80 درصد تولیدات فرش دستباف فارس در بازار صادرات قرار دارد، عنوان کرد: بازار تاریخی و زیبای وکیل شیراز به عنوان اصلی ترین و قدیمی ترین مرکز تجارت این هنرصنعت در کشور شناخته شده است.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس همچنین از حضور 58 مشارکت کننده در نمایشگاه تخصصی صنعت فرش دستباف خبر داد و افزود: تولیدکنندگان و بافندگان فرش های دستباف، گلیم، گبه، جاجیم و تابلو فرش از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، کرمان، قم، آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در شیراز

آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در شیراز