مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-08سياسي

توسعه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان در دستور کار قرار گیرد


نماینده مردم کرمان و راور خواستار توسعه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پور ابراهیمی صبح دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان بیان داشت: از سال 92 پیگیر وضعیت فرودگاه کرمان بودیم ضمن اینکه کرمان هاب حمل و نقل هوایی جنوب کشور محسوب می شود.

وی افزود: امروز شاهد بهره برداری از مجموعه ای هستیم که با تأخیر چند ساله و بعضاً کارشکنی هایی که در شرکت فرودگاه های کشور اتفاق افتاده روبرو بودیم اما از اینکه در این دوره، کار این مجموعه با سرعت خوبی به پایان رسید تشکر می کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر وجود مرقد مطهر سردار سلیمانی در کرمان یقیناً ظرفیت حمل و نقل هوایی در استان بعد از کرونا افزایش خواهد یافت که درخواست داریم تا توسعه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان در دستور کار قرار گیرد.

وی در بخشی از سخنان خود به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی کمک به تأمین مالی بخش مسکن را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: با حضور وزیر راه و شهرسازی امروز قرار است 3 هزار و 500 واحد مسکن طرح اقدام ملی در کرمان آغاز شود که بخشی از نیاز این استان را پوشش می دهد ضمن اینکه در مرکز استان سالانه حدود هشت هزار واحد مسکونی نیاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان در دستور کار قرار گیرد

توسعه ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه کرمان در دستور کار قرار گیرد