مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-08اقتصادي

20 هزار تومانِ ناقابل برای هر کیلوگرم خیار


گرانی انواع و اقسام کالا در برهه های زمانی مختلف عاملی است که هر از چند صباحی تنه ای به یکی دو قلم خاص می زند و صدای مردم را در می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بازار را که از زیر نظر بگذرانی و قیمت ها را مشاهده کنی بدون شک گرانی بی مهابای اجناس و اقلام به ویژه مواد خوراکی را به بیشتر به چشم می آید چراکه نیاز بدن به انواع میوه و سبزیجات بسیار ضروری است اما متاسفانه این روزها شاهدیم که مناسبت های تقویمی تاثیر بسزایی در افزایش قیمت ها دارند، به گونه ای که شب یلدا قیمت انار و هندوانه سر به فلک می کشد و به عید نوروز که نزدیک می شویم سمت آجیل و شیرینی نمی توان رفت.

  نوساناتی که در سال جاری دستخوش تغییرات بسیاری شده اند.

بانویی در حال خرید از یکی از میوه فوشی های مرکز شهر است، سه چهار عدد سیب برداشته و با وسواس به دنبال جدا کردن میوه ها است، با او هم کلام شدم و او سفره دلش را باز کرد و از سختی زندگی و گرانی های افسارگسیخته گلایه کرد.

تابلوی قیمت ها نرخ هر کیلوگرم خیار را 20 هزار تومان نشان می دهد، قیمت سبزی 16 هزار تومان است و نرخ پرتقال از 20 هزار تومان برای یک کیلوگرم تجاوز می کند! در شرایطی که نیاز به مصرف میوه و سبزیجات بسیار ضروری است این اعداد و ارقامم عجیب و غریب راهی برای مردم نمی گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار تومانِ ناقابل برای هر کیلوگرم خیار

20 هزار تومانِ ناقابل برای هر کیلوگرم خیار