مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-08ورزشي

42 خانه ورزش روستایی استان مرکزی تجهیز می شود


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پنجمین کاروان امید و نشاط با تجهیز 42 خانه ورزش روستایی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر4000میلیون ریال کلید خورد.

- عابد حقدادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: پنجمین  کاروان امید و نشاط با تجهیز 42 خانه ورزش روستایی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر4000میلیون  ریال کلید خورد.

وی افزود: این کاروان عصر روز سه شنبه 21 بهمن ماه در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اعزام خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: در این کاروان نماینده های ورزش روستایی از 12شهرستان توابع استان برای دریافت و تجهیز خانه های ورزش روستایی شهرستانهای خود حضور خواهند داشت.

حقدادی تجهیز این خانه های ورزش روستایی را درراستای توسعه ورزش روستایی و محرومیت زدایی ورزشی در نقطه به نقطه شهرهای استان اعلام کرد و اظهارداشت : چشم انداز ما به ورزش استان مشخص است و در راستای اهداف نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری است که هر مقدار برای روستاییان و این قشر کار شود کم است.

وی اضافه کرد:  اقدامات خوبی در این زمینه شده است که با برنامه ریزی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی یک انقلاب در بحث محرومیت زدایی و بحث توسعه زیر ساخت های ورزش روستایی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 خانه ورزش روستایی استان مرکزی تجهیز می شود

42 خانه ورزش روستایی استان مرکزی تجهیز می شود