مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-08سياسي

«در پی بهار» منبع الهام مروّجان دین با ادبیات و هنر باشد


رییس حوزه هنری در مراسم رونمایی از مجموعه شعر «در پی بهار» گفت: این کتاب باید منبع الهامی برای کسانی باشد که قصد دارند ترویج دین را با ادبیات و هنر در هم آمیزند.

- رییس حوزه هنری در مراسم رونمایی از مجموعه شعر در پی بهار گفت: این کتاب باید منبع الهامی برای کسانی باشد که قصد دارند ترویج دین را با ادبیات و هنر در هم آمیزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سوره مهر، مراسم رونمایی کتاب در پی بهار شامل سروده های اربعینی مرحوم حجت الاسلام مصطفی آژینی دیروز یکشنبه 19 بهمن، با حضور محمد دادمان رییس حوزه هنری، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان مدیر حوزه علمیه مشکوات و رییس کتابخانه مجلس، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نسیم سلیم زاده رییس فرهنگ سرای آفتاب، علی اکبر شیروانی مدیرعامل انتشارات سوره مهر و اعضای خانواده آژینی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نسیم سلیم زاده رییس فرهنگسرای آفتاب با اشاره به سلسله برنامه های آفتاب قلم گفت: این رونمایی از سومین برنامه از این سری نشست ها است و قصد بر این بوده که در ایام مربوط به اربعین برگزار شود اما به هر تقدیر با ایام الله دهه فجر گره خورده و همین امر را به فال نیک باید گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در پی بهار» منبع الهام مروّجان دین با ادبیات و هنر باشد

«در پی بهار» منبع الهام مروّجان دین با ادبیات و هنر باشد